Шукати в цьому блозі

неділю, 1 квітня 2012 р.

Робота під напругою.

Електрик професія може і не настільки престижна на сучасному світі, але від цього її значення лише зростає. Брак фахівців, здатних вирішувати побутові проблеми, без необхідності займатися паперовою тяганиною створює гострий дисбаланс на ринку праці, що негативно позначається на економіці будь-якої країни. Помилкова думка про те, що основний обов'язок електрика – це укручування лампочок, дискредитує настільки потрібну спеціальність в очах молоді, і вона поступово вимирає. Хоча, безумовно, професія електрика дуже цікава і всіляка. Обширність необхідних навиків змусить докласти немало зусиль, перш ніж, з'явиться досвід і вправність, які необхідні для якісного виконання узятих на себе обов'язків без загрози власному здоров'ю і життю. Жартівлива фраза, що електрик працює «під напругою» має сповна реальний сенс. Недотримання техніки безпеки при виконанні найпростіших операцій з електрикою може привести до катастрофічних наслідків. Варто лише подумати про банальний стрибок напруги і стане відразу зрозуміле, наскільки поважно, щоб напруга в мережі була завжди однаковою, щоб гарантувати працездатність дорогих електричних приладів.

1 коментар:

  1. приємна інформація тут, я хотів би поділитися з вами всім своїм досвідом, намагаючись отримати позику для розширення мого бізнесу з одягу тут, в Малайзії. моєму бізнесу було дуже важко піти через мою маленьку короткочасну хворобу, тоді, коли я зцілився, мені знадобився фонд, щоб створити його знову, щоб я почав, тому я натрапив на містера Бенджаміна, позикового консультанта в службі фінансування, він запитав мене мого бізнес-проекту, і я сказав йому, що вже маю один, і мені просто потрібна позика в 200000,00 доларів, він дав мені форму для заповнення, і я також зробив запит у мене про дійсне посвідчення особи через кілька днів, коли вони здійснили переказ, і моя позика була надана. Я дуже хочу оцінити їх зусилля, а також спробувати донести це до тих, хто шукає ділові позики чи інші фінансові питання, щоб зв’язатися з паном Бенджаміном електронною поштою: 247officedept@gmail.com, він також доступний за контактом WhatsApp: + 1-9893943740.

    ВідповістиВидалити